Agnieszka Ochoda
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, gdzie w 2014 roku uzyskałam tytuł magistra psychologii (specjalność kliniczna i osobowości oraz sądowa). Ponadto ukończyłam studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego oraz oligofrenopedagogiki. Oprócz tego ukończyłam Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii, I stopień Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach, oraz Specjalistyczne Szkolenie Psychoterapeutyczne z Zakresu Logoterapii. Przez ostatnie lata stale podnoszę swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach z zakresu poradnictwa oraz terapii osób dorosłych i dzieci.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w instytucjach takich jak Szkoła Podstawowa, Ośrodki Rewalidacyjno Edukacyjno- Wychowawcze, Ośrodek Pomocy Społecznej, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Oddział Kliniczny Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, Fundacja Pomocy Osobom z Autyzmem. Aktualnie pracuję jako psycholog w przedszkolu oraz szkole podstawowej.
Oferta:
Poradnictwo i pomoc psychologiczna:
Udzielam pomocy psychologicznej dorosłym dzieciom oraz młodzieży. Na spotkanie zapraszam osoby, które znalazły się w sytuacji kryzysowej, doświadczyły straty, przeżywają trudne emocje. Czują, że nie radzą sobie z zaspokajaniem swoich potrzeb, nie potrafią radzić sobie ze stresem czy podejmowaniem decyzji lub chcą poprawić jakość relacji ze swoimi najbliższymi.
Konsultacje wychowawcze:
Jako praktyk Szkoły dla Rodziców i Wychowawców oraz metody Kids Skill’s, na konsultację zapraszam rodziców znajdujących się w sytuacjach wychowawczo trudnych. Podczas spotkań pomagam zrozumieć, z czego one wynikają i jak można ich uniknąć. Uczymy się alternatywnych zachowań oraz efektywnej komunikacji z dzieckiem żeby uzyskać dobry efekt wychowawczy, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku do jego własnej autonomii.
Diagnostyka:
Wykonuję diagnostykę psychologiczną obejmującą m. in.: inteligencję i funkcje poznawcze, osobowość, poziom funkcjonowania na różnych etapach rozwoju oraz ocenę psychologiczną w celu określenia stopnia niepełnosprawności na potrzeby zespołów orzekających.
